Kurva szar autók – a Tesla ismét leállítja “átmenetileg” a Model 3 gyártását
Így picivel nehezebb lesz teljesíteni a kitűzött heti ötezres célt. Ha nulla autót termel Fremont, az pont ötezerrel kevesebb.
Napi Tesla – az emberek elveszik a robotok munkáját – még mindig kurva szar autók
Ezúttal négy-öt munkanapos leállást rendelt el Elon Musk, a munkavállalókat kényszerszabadságra küldve, ami lássuk be nem igazán támasztja alá azokat az eredeti állításokat, miszerint idén márciusra és azt követően a befektetőknek 20000 (húszezer) autó legyártását ígérték hetente.
Sem a módosított 5000, de még csak a vállalt 2500 sem jött össze, 2020 darab készült el március utolsó hetében.
Kurva szar autók – Tesla Model 3, most már tényleg kurvaanyád
Ezek olyan siralmas adatok, hogy joggal és okkal kérdőjeleződik meg a Model 3 sorsa.
Ez látszik a Tesla részvények árfolyamában is. Ugyan volt egy ~3 milliárd dolláros tőkeinjekció, arra fellélegeztek sokan, de akik beszálltak vakon az elektromos autózásba mint jövőképbe, egyre inkább érzik, hogy sorra koppannak.
Nem elég az általunk lelkesen gyűlölt Nissan Leaf és a Model 3, az a baj, hogy bármennyire is szeretnénk a villanyautózás elterjedését, ezek az események nagyon komolyan vetik megint vissza a tisztább jövőt és tolják tovább a fosszilis irányába az individuális közlekedési modellt.
Bármennyire szép és jó az a nagyvárosi irodista modell, hogy minden megközelíthető kerékpárral vagy közösségi közlekedéssel, ez egyáltalán nem igaz. Aki minden évszakban napi 10 km-nél többet közlekedik és nem egyedül él egy szatyorban 20 éves hippiként, idővel szembesül azzal, hogy ott a nagyvilág és el kell jutni időnként helyekre. Gazdaságosan, célirányosan, nem kötött pályák mentén, nem a külön gugli térképen keresgélt villanykútról villanykútra, hanem szabadon. Ehhez adott az infrastruktúra és még csak az sem látszik, hogy lenne a változtatásra szándék.
Erről írtunk is korábban, mekkora átverés, ezt még emésszétek csak tovább.