Egy hétfői történet

Napok hosszú sora óta csak várt. Várta, hogy a pénteken lefutott félmaraton adatai felkerüljenek a GPS okosórájából az online adatlapjára. De semmi nem történt. Írt már három e-mailt a terméktámogatásnak, de semmi nem történt. Felhívta az országos ügyfélszolgálatot, senki nem vette fel. Hívta a nemzetközi ügyfélszolgálatot, senki nem fogadta a hívást.
Komótosan kiballagott a műhelybe. Akkurátusan befogta a satuba a munkadarabot. A műkaucsuk szíj sikoltva engedett a szorításnak. Hátrasétált a védőszemüvegért, mégiscsak lánggal fog dolgozni, meg kell adni a tiszteletet. Kettőt kattintott a piezo gyújtóval, az oxi-acetilén elsődleges lángját szúróra állította. Ha az ultramodern felhő szolgáltatás nem is, a jól bevált technika azért működött. Egy perccel később már nem volt miért telefonálnia.

Our servers are currently down for maintenance & it may limit the performances of Garmin Connect Mobile & Website, and Garmin Express. We are trying our best to resolve it asap. We seek your kind understanding & apologise for any inconvenience. 

Hétfő nem múlhat el negyedik napja* tartó teljes globális kiesés nélkül a legismertebb GPS futóóra felhő alapú szolgáltatónál.

(*Több megkérdezett ott dolgozó szerint egy ransomware támadás titkosította az adataikat, nem tudnak hozzáférni sem a szervereikhez, sem a telefonkiszolgálókhoz, áll a teljes levelezés csütörtök este óta, több 10 millió dollárt követelhetnek a svájci-amerikai Garmintól a hackerek, amit az USA treasury szabályok miatt viszont nem fizethetnek ki a feloldó kulcsokért, mentésből pedig mostanáig nem sikerült visszaállítani a szolgáltatásokat.)

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!